Rabu, 12 Oktober 2011

blessed birthday





lame da xmerapu2 kt sini..busy je memanjang..last sem..buzy la ckit..(propa je lbh..padahal makin pemalas)..11/10/2011  genapla usia aku mnjadi 22 taun..makin tua..mmg rase cm xboleh nk terima hakikat makin lme makin tua...tp terpaksa gak terima..heee..memandangkan kesibukan yg memanjang ni, bufday aku trpaksa disambut awal oleh my nicest boyfren, n dimeriahkn lg ngan baby n jie....btw, thnks alot 2 him..wlupun aku wat perangai mase 2, die tetap sabar ngan pangai aku ni..



boyfren aku blanja kami kek secret recipe..=))




pas mkan kek, kami pegi cari burger..teringin plak..hilangkan boring tnggu burger siap, snap2 jap ngan si die..heee..


b4 berangkat ke kl, sempat lg singgah ambk pic kt sawah padi..punye puas cari padi yg lom diambil..akhirnye jumpe...sbnrnye xbpe suke pic berdiri cmni..sbb aku nmpak pelik je ngan bf aku..die terrrrbesar plak..(padahal aku yg rendang)..hahaha..

TQVM syg....btw, thanks Allah sebb bg aku peluang lg untk lihat dunia yg indah ini.. =))


Tiada ulasan:

Catat Ulasan