Jumaat, 15 Julai 2011

Alya oo Alya!!

sape alya ni ek??hee..sape pun die, yg pasti aku n fmly aku terlalu syg kan alya..hee..gram tngk die..mata bulat, idung kepet..heee..mrah plak mak bpak dak ni kang...kih3..xheran lngsung..hahaa..btw, die mmg cun abiz la..lincah n snang cite 'hyperactive'..bijak n sometime klaka gak..kalo aku sdey ke, mrah ke, tngk muke die, ots jd tenang..punyela kuat penangan die right?heee..aku mmg xdpt byangkn if one day, die xde dlm idup kami sekeluarga..huh!xsnggup aku bayangkan...kami da anggp die cahaya dlm idup kami..ermm xmau ckp lbey2 la..rndunye aku kt die....alaaahhaaiiiii!!!

alya time kcik2..xpndai jln g pun..


pesta tepung..kih3..

cam poyo je nk posing cenggini...

ciann..skit mate..hee

aloolo..muncung seksi g2..

with her bff..wee~

berani sgt...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan